Tidig morgon.

Phu jag är helt slut. :P Jag är verkligen inte van att
gå upp så här tidigt.
Sen har jag vaknat flera gånger i natt och vetat att nej
jag får inte gå och kissa ännu jag måste hålla mig några
timmar till hela tiden. :P
Det är fasiken jobbigare än vad man kan tro. ;)

Gick iaf upp lite innan åtta och klädde på mig och borstade
tänderna sen åkte jag, lika bra att ha det gjort.
Sen när jag hade lämnat in provet så handlade jag fasiken
vad mycket skönare det var att handla när det inte var tusen
andra där. :P

Sen hem och käka lite frukost, jag kommer ju vara dö hungrig snart
igen eftersom jag inte är van att äta så här tidigt. :P
Men men blir nog bra tillslut hehe.

Nu ringde bredbandsbolaget precis, frågade samma saker som vi
redan har svarat på men nu skulle dom iaf skicka ut en avi så vi får
skicka in boxern den här gången, det roliga är att han fråga om jag fått
information om hur det går till och det har vi ju att vi blir utan tv men hallå
vi är ju redan utan tv så vad spelar det för roll?! :P
1,2 och 4 har vi ju ändå men hur kul är det i längden?
Tack och lov för internet säger jag. ;) Tur att dom flesta kanalerna har
lagt upp det mesta på deras hemsidor så man kan titta ändå hehe.
Inte för att vi egentligen tittar så mycket på tv men alltså lite mer än
aldrig är det ju. ;)

Har som lite mensvärk idag hoppas verkligen inte att det försvinner. ;)
Vet inte om jag vågar lägga mig ner å vila haha tänk om det skulle
sluta kännas då, då blir jag ju ledsen hehe.

Kommentarer
Postat av: Isse

inte länge kvar nu

2009-03-24 @ 10:13:16
URL: http://gatornaspalats.blogg.se/
Postat av: sandra

Va tröga de är på bredbandsbolaget, men bra att de hörde av sig iaf. Hoppas att de får igång allt snart. Inge kul att vara utan TV. men som du säger så är det ju tur att det finns nät TV :)



Mensvärken kanske är lite förvärkar?? Håller tummarna att den fortsetter :)



hugs

2009-03-24 @ 10:35:29
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Till farsta.. :)

Kram

2009-03-24 @ 11:52:21
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0