Svärföräldrarnojja? :)

Hehe det blev att åka och köpa godis. ;)
Men köpte väldigt mycket mindre än jag brukar och så
köpte jag det på ett ställe som jag inte köpt på förut dom
var ju mycket billigare men ingen center. :/
Var nog därför de blev dryga 40kr billigare än det brukar
bli kanske. ;)
Det dryga var att det var fan 5 jävla cm snö på bilen!

Sitter och kollar på Lets dance nu, jag tycker att Laila
är sjukt bra men står ändå fast vid att jag tycker att Magnus
ska vinna dels så har han utvecklats sjukt mycket och
sen får han ju som sagt väldigt mycket gratisröster sen
när den stora tävlingen blir.

Imorgon kommer pappa med bilen, det gick väldigt fort
jag hade inte räknat med att redan få tillbaka den men bara positivt. :)
Henrics föräldrar kommer också typ i samma veva.
Så blir inte att ligga och dra sig halva dan imorgon inte då
blir det upp å dammsuga av här hemma och plocka lite är
egentligen inte så stökit här men jag får någon nojja när
svärföräldrarna ska komma hehe. Jag MÅSTE städa då. :P

Nej nu tillbaka till tven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0