Spjälsängsmadrass problem?

Nu står bullarna på jäsning och en diskmaskin
är körd och kör en tvättmaskin nu, så lite har det allt blivit
gjort idag även så har jag gjort våfflor som var sååååå gott. :D
Henrics lillebror är på väg hit nu får se hur länge han blir
här han kommer säkert sova här brukar bli så. :)

Hm konstigt att det blev fler bullar idag än sist?
Jag kanske inte åt lika mycket deg hehe? :P
Henric fick ett ryck och ville ha en bulle med chili och
en med cayenpeppar hehe så aja de fick han.
Får väl se vad han tycker om dom sen knäppskalle. ;)

Fy vad mina fötter är svullna helt otroligt, blir inte att jag går
ut något alls idag jag får nog fasiken inte ens på mig
skorna kan jag säga. :/

Fick min söta vinst idag också. :D
Vann en rosa liten solhatt här förut och vinsten kom idag.
Man kan ju inte annat än bli lycklig över sånt faktiskt. :)

Jag skulle vilja storstäda här hemma hela gästrummet är fullt
med saker barnsaker överallt. :P
Men vart ska man då lägga det? Jag tycker att det ser stökigt ut
att allt bara ligger framme men finns liksom inget alternativ.
Och sen så jag känner att jag vill men ändå inte jag hatar ju att städa
är det tråkigaste som finns så är hela tiden något som går emot.

Hm Henric la i madrassen efter att han satt ihop spjälsängen, det
konstiga är att madrassen liksom är för stor för den?
Är det fler som har det problemet?
Nu har jag lagt hans typ 7kg (?) bok där madrassen typ bullar upp
och hade hjälpt lite så den får väl ligga kvar där helt enkelt.
Har ju inte bäddat eller något men har tvättat allt och sånt och madrassen
luktade illa så den behövdes vädra tvättade även överdraget till madrassen.

Nej nu är det dags att fixa bullarna dom borde vara färdigjästa nu. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi kul att du gillar den.. :)

Jadå, snart ska du se att eran lilltjej är hos er och mys kommer ni ha! :D

2009-03-20 @ 15:39:55
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0