Sm i thaiboxning.

Allt verkligen suger nu.
Jag är sjukt trött på att vara gravid.
Jag orkar verkligen ingenting.
Jag är sur på ALLT.
Eller nej jag är inte sur på allt jag HATAR allt.
Jag kommenterade det angående godiset för Henric
och då säger han "ja men åk och köp godis då"
Men hallå ska jag sätta mig i bilen en extra gång BARA för
att köpa godis? Som jag egentligen inte säkert är sugen på
utan bara vill ha för att... Men när vi väl står i affären då kan han
inte ge med sig liksom nee han ska göra det när vi kommer hem..
Jag funderar på att sätta mig i bilen enbart för att visa att jag
gör det så han kanske lär sig att gå med på det tidigare?
Hm önsketänkande ja jag vet. ;)

Imorgon ska Henric på Sm i thaiboxning
eller något sånt så då blir jag helt ensam här hemma,
vet inte om Henrics föräldrar ska komma upp iofs.

Fy jag mår illa. :(
Tror de är för att jag är så hungrig faktiskt och det börjar lukta
mat nu, blir kycklingfile och klyftpotatis idag.
Som sagt världens mattorka lider det här hemmet av...

Kommentarer
Postat av: Nikita

var gärna med och tävla om presentkort hos Gangstar i min blogg =)

2009-03-27 @ 20:46:31
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0