Så fruktansvärt trött.

Usch jag är helt groggy bara för att jag är så trött. :P
Henric åkte till skolan halv nio och jag kände inte för
att somna om så gick upp å käkade lite frukost
och kollade på nyheterna.
Sen ringde min typ chef och prata lite jag har ju deras
dator här fortfarande från när jag jobbade hemifrån
den står och sammlar damm i ett hörn.
Men han undra om pappa ev kunde komma förbi någon
dag och hämta den, och hm mja det ska väl gå att ordna. ;)
Han frågade även hur det var med Henric och så, och jag berätta
att han pluggar och snart är klar Kemi ingengör och funderar på
att då plugga vidare till Master, men det tyckte inte alls min "chef"
att han skulle göra är ju mycket bättre att han blir civilingengör tyckte han.
Men Henric vet vad han vill så jag tänker inte styra och ställa
över honom. :)

Vi gick och la oss tidigt igår förresten kollade på wipeout alltså den
amerikanska så jävla kul fasiken va man skrattar ska bli kul när
den svenska variationen börjar nu på söndag. :D
Jag sover ju fruktansvärt dåligt nu för tiden vaknar mycket och
har svårt att somna om direkt så ligger vaken ett bra tag då.

Inatt så drömde jag att jag blev jätte blond när Ida slingade mitt
hår hehe, hoppas verkligen drömmen slår in. ;)
Sen drömde jag att våran lilla Julia kom också fast den drömmen
kommer jag inte ihåg detaljer ifrån vilket är lite tråkigt.
Varför drömmer man massor när man ändå inte kommer ihåg allt?

Usch och fy vad jag gäspar hela tiden, ska iaf ringa till sjukgymnasten
nu och kolla om dom hyr ut TENS grejer.
Har en hel del andra samtal jag behöver göra idag också.
Jag har kommit på att jag inte gillar att ha saker hängande över mig,
dom där jävla måstena så tråkigt att ta tag i dom.
Det får mig att inte vilja liksom.

Kommentarer
Postat av: sandra

Du längtar verkligen efter att få bli blond igen:P Jag gick också och irriterade mig på mitt hår i slut klämmen. Man vill göra så mycke just då när man inte får känsn det som. Men snart är ju Julia här och då kan du slinga håret igen :)



Ja vist är det sjukt att man kan drömma så mycke, meni nte minas någe efteråt :S Tror att när man drömmer om sitt ofödda barn så är det nog så att hjärnan raderar ut drömmen för att man inte ska få veta någe i förväg. Låter kanske sjukt:P



Kram

2009-03-06 @ 14:03:55
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0