Politiskt intresse?

Vi är verkligen helt olika jag och Henric.
Nu är ettan på (kanalerna funkar ju som sagt inte och har inte blivit
att vi har bytt kanal sen plus) och de handlar om typ politik
eller något sånt och jag bryr mig verkligen inte alls om
det men Henric är destomer insatt och försöker då
att diskutera med mig om det, visst jag kan svara ibland
men inte sitter jag och lyssnar på vad dom säger på tven
när jag sitter och läser andras bloggar..
Men han sitter och spelar och lyssnar då samtidigt på vad
dom pratar om och försöker då att prata med mig om
varför det blir si och så.
Hm ja jag kan ju säga att så väldigt givande samtal blir det inte. ;)

Ojojoj vad jag gäspar, gäspar så jag får tårar i ögonen. :P
Så nu blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Anna

men känns ju knappt så stör mig som fan. vill kännas massor!!

2009-03-27 @ 10:39:04
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0