På gränsen till havandeskapsförgiftning.

Nu har jag varit hos BM...
Gick inte direkt som jag hade trott faktiskt.
Fick ta ett nytt äggvitekontroll och det visade åter igen
+2 där, samt att blodtrycket var ganska högt.
Huvudvärken har jag ju haft kvar hela tiden också.
Så jag fick lägga mig ner och ta ett till blodtryck och det blev
aningen lägre men fortfarande för högt.
Julia mådde iaf bra.
Sf +1cm 38cm nu.
Hjärtljud 140.

Men jag fick åter igen en ny tid på onsdag eftersom dom måste
hålla koll på om det ändrar sig drastiskt och sånt.
Och jag fick tillsagt att vila väldigt mycket för att få ner blodtrycket.
Jag har även gått upp mellan 5-7kg sen jag började svälla som mest,
det känns ju inte så jäkla kul kan jag säga.
Hon sa att jag ligger på gränsen till att hon vill skicka in mig,
på gränsen till att dom kan säga att jag har havandeskapsförgiftning.
Så nu är det stenhårt om jag mår sämre så är det bara att ringa
förlossningen direkt inte som förra veckan då jag struntade
i det även fast jag mådde skit på tisdagen.

Imorgon kommer det en snubbe från Trygghansa och vill prata
barnförsäkring med oss.. Får han väl göra om han vill just nu känner jag
att jag har verkligen noll koll på allt jag kommer fan inte ens ihåg vad jag
har för gravidförsäkring ju.
Aja det får bli morgondagens huvudvärk eller något. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas allt går bra!

2009-03-30 @ 18:24:51
URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nej, inte ett dugg tyärr :/ Ska försöka mig på en snabb promenad imorgon så får vi se om det händer något :)

2009-03-30 @ 21:24:29
URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
Postat av: Karin

Det låter inte bra. Men lova att du ringer direkt till bb om du mår dåligt. Kortet på Julias mössa är på bloggen. Snart är klänningen klar bara knappar. Tänker på er.

KRAMIS

2009-03-31 @ 11:11:58
Postat av: cammie

hoppas det går fint med dig! Men ring direkt om du mår dåligt! snart är lilla julia här =) =)

2009-03-31 @ 12:57:14
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0