Mera bakande? :)

Igår drack jag två muggar med hallonbladste och lite
känningar fick jag nog har ju inte känt mycket alls innan
och lite kom det. När jag vaknade idag så hade jag däremot
väldigt ont i halsen och hela tungan var svullen? :S
Helt knäppt.
Muffinsarna vart iaf super goda, ska nog göra en sån där
silikonform till tror jag. Och sen ska jag nog baka mera bullar,
måste köpa vaniljsocker och mera mjöl och även jäst.

Hm, alltså bara så ni vet ni behöver inte börja fråga om Julia har
kommit och massa sånt, tro mig när hon har kommit så får ni
reda på det.
Känns bara löjligt att få sånna frågor, eller vadå tror ni att jag skulle
strunta i att säga till när hon väl har kommit?
Sitta ute på internet flera timmar fast att hon är här? Ehh?
Ganska ologiskt va?

Idag ska vi iaf hämta ut barnvagnen sen så är nog allt klart.
Eller aa klart och klart de blir det väl aldrig men någotlunda iaf.

Vad kul det är att få räkningar som man absolut inte har räknat med
när man absolut inte vill ha dom och på summor som man absolut inte
trodde skulle komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0