Läsare som försvinner..

Ojoj vad mina läsare har dalat, jag måste ha blivit väldigt
tråkig. :P Minst 20st har försvunnit nu.

Nu har vi varit och handlat, är så sugit att handla med Henric
för att de blir aldrig något gott handlat då. :P
Inge godis, ingenting liksom. Så kasst.
Och hans bror var utomlands och så fick han godis av
honom, sånt jag inte kan äta för att de är nötter i ja men
konstigt då att Henric inte tycker att vi behöver köpa något
godis HAN har ju!! *morr*
Blev rätt dyrt ändå och så skulle vi köpa blöjor för vi hade
fått erbjudande på det och jag lämna fram alla
lappar och allt men kärringen hade inte dragit våran rabatt så
då fick vi ingen och de såg vi när vi kom hem!
Kasst! Visst de handla om 25kr men ändå, 25kr i längden blir mycket.

Jag var nyss upp till tvättstugan också och kasta in massa handdukar,
vattnet verkade funka nu.
Och helt jävla plötsligt så börja det snöa IGEN!!
Va fan nu när snön äntligen hade försvunnit IGEN
så kommer det ny jävla skit snö!? Hur dåligt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0