Jävla graviditetshalsbränna!

Fan vad jag är så sjukt trött på mycket som har med att vara gravid att göra. Jag vill att det ska vara slut nu!! Tydligen så har jag iaf inte snarkat typ tre timmar i natt enligt Henric vilket är bra jag sover säkert hundra gånger sämre bara för att jag snarkar just nu. Jag hatar den här hemska jävla halsbrännan som har kommit tillbaka sista veckorna verkligen INGENTING hjälper och de gör sjukt ont och smakar helvete i käften! Jag har inte druckit något te idag faktiskt, har inte tänkt på det och just nu känner jag inte för det jag ska strax gå och sova är jätte trött även fast jag sov länge idag.
Imorgon ska vi nog se till att försöka åka och handla lite tror jag men är inget bestämt helt ännu.

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

usch, känner igen de där - fast att jag inte hade så jobbig graviditet. i slutet var de såååå jobbigt! men jag lovar, det är värt det ;)

2009-03-27 @ 08:49:46
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0