Idioter som plogar och mattorka.

Idag är det segt. Henric vaknade tidigt och jag kunde inte
somna om efter att han gått upp. Så då vart de till att gå upp
för min del också. Kan ju säga att jag längtar till fredag då
han ska upp sjukt tidigt och åka till skolan, då sover jag
som en stock läääänge. :)

Har plockat lite här hemma också, ska dammsuga idag
tänkte jag och plocka lite i gästrummet eftersom vi får
besök i helgen. :) Kan ju vara kul att se att det faktiskt är ett rum
då, inte bara en avlastningsyta.

Pappa kommer nog förbi en sväng idag också, vi hoppas ju
fortfarande på att bilen ska bli klar idag men ännu vet vi inget
jag tänker inte ringa och tjata iaf dom får ringa när dom ringer,
men skulle passa oss bra idag. :P

Och SUCK för den här äckliga onödiga jävla skit snön!!
Fan vad meningslöst säger jag bara, jag vill ha vår!
Och vi ställde oss ute på vägen igår för där var det plogat,
nu när vi kolla ut så har dom plogat in oss! Fy fan vad dom som
plogar är lata, det enda dom behöver göra är att vinkla ut plogen
lite så får inte vi en stor jävla vall där - JA jag kan för att jag har plogat själv!

Det känns som att det är torsdag i mitt huvud helt knäppt, varför
har jag torsdag för? Måste vara för att Henric är hemma, allt blir
knäppt och fel då. :P

Jag funderar på vad vi ska käka ikväll, kan säga att det finns ingen som
helst inspiritation till mat just nu det ENDA som kommer upp är
köttbullar och spagetti eller pizza och va fan de kan man inte leva på,
samtidigt som jag börjar bli väldigt trött på köttullar och spagetti så
är det ändå det enda som kommer upp? Varför?
Fisk är ju typ helt uteslutet jag är inte alls sugen på fisk det går bara inte,
hoppas att det ändrar sig när Julia behagar att komma.

Kommentarer
Postat av: Melissa

jo vi får se hur mkt jag hinner skriva innan han kommer ut :) men än så länge klarar jag av att ha ont här hemma :p

2009-03-11 @ 12:58:20
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Kan inte annat än hålla med vill ha vår NUUUU!!! Är så le allt vad snö heter o att här oxå bli ständigt inplogad då plogbilen allt som oftast fixar en fin o odiskret plogkant in till gården =(



Hur som haver "snön kär"..Ha en riktigt braig dag!



Kram

2009-03-11 @ 13:36:40
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Melinda

Jävla skitsnö :(

2009-03-11 @ 14:56:01
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Har du haft en bra onsdag idag? Ha en underbar kväll iallafall! :D Massor med kramar på dig!

2009-03-11 @ 21:05:05
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0