Godisstrejk!

Just nu har jag ont i magen, jobbigt värre
kan jag säga. :/
Funderar på att lägga mig ner en stund och ta det
lite lugnt bara.

Jag var och handla förut fasiken va lång tid de tog,
först gick jag in och kände att korgen blev tyngre och tyngre
att dra så bestämde mig tillslut för att jag helt enkelt
aldrig skulle orka bära allt om jag skulle handla klart så
fick gå och betala det jag hade i korgen för att sen gå in en
gång till, knäppt ja jag vet men va fan jag är gravid min
ork existerar inte, inte i min kropp iaf.
Gick in en gång till iaf och plockade ner de jag skulle ha och så
skulle jag börja plocka godis, lösgodis så klart bara de jag vill ha.
Men när jag kommer dit vad ser jag då?!
Jo att dom håller på å byter alla godisbyttor så fanns INGET godis!
Tror ni att min dag blev bra där eller? :(
Hur FAN kan man vara så korkad att man byter dom på en fredag?!

Men men, vi har iaf käkat god mat. :)
Färdig grillad kyckling och hemmagjord klyftpotatis, mums.
Imorn ska ev Micke komma hit å käka, då ska vi göra
pressad potatis och fläskfilegryta. :)
Funderar på att göra Melindas kladdkaka också. :)
Måste ju prova, hehe.
Tror dock att vi kommer tycka att den är för söt men skadar
ju inte att prova liksom.

Jag beställde TENS grejen förut, kul värre 470 jävla kronor.
Någon som vill ge mig massa pengar?
Jag tackar och tar emot kan jag säga.
Suck.
Och Henric har fortfarande inte fått reda på om hur det blir
med CSN så det känns ju också väldigt bra... Not...

Nej such måste ringa idioten om pengarna, risken är ju minimal
att han har dom så då lägger jag mig och vilar isf.
Fast bara för det så kanske han har fixat dom för att jag verkligen
inte har lust att åka? :P

Kommentarer
Postat av: Melinda

Yes, använder bakplåtspapper, för det lossar lätt då :D LYCKA TILL :D <3

2009-03-06 @ 22:48:19
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: lassika

Du ta en vagn nästa gång så slipper du gå två gånger. Håller med om godiset, det kan kännas när man är gravid. KRAMIS

2009-03-07 @ 09:24:10
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0