Förvärkar.

Juste idag skulle jag på ungmammagrupp,
jag gick upp as tidigt för att duscha och käka och allt,
skulle även ta ut pengar eftersom jag fått reda på förut att
dom käka lunch tillsammans till självkostnadspris.
Sen åkte jag dit och var där typ tio i tio.
Och vad ser jag då?! Jo att dom har ändrat öppetiderna,
nu hade dom öppet mellan 13-16 fan va kasst när jag ringde
igår och i meddelandet så sa dom att dom ringer upp men
det gjorde dom inte alltså visste jag inte ens att dom hade
ändrat tiderna! Sur åkte jag därifrån och hem å la mig för att sova,

Jag kände ju inte direkt för att åka en gång till dit så jag struntade
i det idag, får väl åka nästa vecka ist. Tycker att det var dåligt att dom
inte ringde upp.

Nu har jag iaf vilat lite, men sov sjukt dåligt så känner inte i kroppen
att jag har gjort det.
Har även käkat lunch vilket var gott, och pappa är på väg hit en sväng.
Han skulle köpa med sig nån mat hit å käka här. :)

Annars så kör jag en diskmaskin just nu även en tvättmaskin, fick
ju två filtar av Henrics mamma och den gula vill jag tvätta för sig
ifall den skulle färga så då kör jag den hemma.
Har ju tvättstugan imorn men känns löjligt att bara köra en filt
där. :P Då kör jag hellre en maskin med sängkläder eller något. :)

I natt så vaknade jag av att jag hade jätte ont i magen, blir när jag
ligger på sidan och ska över till andra sidan vaknar varje gång jag
ska vända mig och då brukar jag ligga en stund på rygg och då
får jag massa förvärkar. Kanske hjälpte lite med pilatesbollen? ;)
Jag har ingen aning, men ska iaf sitta på den idag också. Hehe. :D
Tror inte att fogarna tog någon större skada av det så då kör
jag vidare på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0