Förlossningen inatt.

Hm ja igår vid halv tolv då jag precis skulle gå och lägga mig började jag blöda näsblod, och jag har ju fått strikta regler att ringa förlossningen vid minsta lilla förändring nu. Så jag ringde dit (pinsamt som jag tyckte det var) och hon tyckte att vi skulle komma in dock hade hon inte hört att man kunde börja blöda näsblod men eftersom jag inte gjort det tidigare så var det bara att åka.
Eller aa jag tog en dusch innan vi visste ju inte alls vad som skulle hända så var lika bra att duscha och ta med lite saker OM dom skulle vilja ha kvar mig.
Vi kom dit runt halv ett och fick direkt gå in i ett rum och jag fick ta en urinsticka som fortfarande visade +2 på äggvitan, sen fick vi ligga och ha grejer på magen som mätte Julia och mig och sammandragningar och sånt, var sjukt obekvämt för det var verkligen stenhårt där man låg och där fick vi ligga i typ 45 min hon kom in med två alvedon till mig också precis i början men dom hjälpte ju ändå inte mot min huvudvärk som var kvar på samma nivå. Men sen när hon kom så tittade hon så att Julia mådde bra och allt och de gjorde hon ju hon var typ helt vild sparkade på som tusan på dom där grejerna. ;)
Så fick jag lägga mig på sidan och vila ännu mera för att sen ta ett blodtryck och det var jätte bra väldigt lågt och fint så då fick vi åka hem men med samma strickta regler vid minsta lilla måste jag ändå ringa in eftersom äggvitan ändå är på +2 och blodtrycket svänger. Men just nu känner jag mig inte toksvullen ens väldigt skönt.

Vi var hemma lite innan tre iaf och fan vad skönt det var att sova då båda somnade på en gång,
men jag kan lova att jag har drömt om ALLA gravida jag sett, pratat med eller bara sett på bild ALLA ni har fått barn i natt haha. ;)

Ännu en till av mina tradera vinnare har betalat nu så nu är det bara en kvar. :)
Ska se till att lägga det här på lådan så det hinner komma med dagens hämtning.

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är många som har blött näsblod här uppe också.

P.S

Dom är inte gravida, undrar vad det kan vara, dom har vaknat på nätterna och det har varit fullt på kudden. D.S

KRAMIS

2009-03-31 @ 13:22:35
Postat av: Melinda

haha, har du drömt om att alla dina gravidvänner har fått barn men inte du ? :P

2009-03-31 @ 15:36:31
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melissa

varför blir dom så oroliga pga man blöder näsblod?

d e ju helt normalt ett av alla tusen symptom man KAN få behöver inte men d står iaf me..

så fatta inte varför d skulle va farligt :p

2009-03-31 @ 15:44:12
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad skönt att allt gick bra iallafall! Här är det fortfarande lugnt, har varit ute & gått & städat & donat men ingen förändring :/ Liten kommer väl när liten vill :)

2009-03-31 @ 16:59:35
URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
Postat av: Anna

haha du kommer garanterat ha barn innan mig ^^

2009-03-31 @ 22:16:53
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0