Extra bm besök.

Hm jahaps ny vecka.
Idag ska jag till bm iaf, fick tid 14,30 det jobbiga är
att min bm är sjuk så jag ska få träffa min gammla bm.
Känns lagomt pinsamt. :S
Men men skit samma ska bara dit och kolla blodtrycket och
ta en urinsticka sen är det klart.

Annars händer det inte mycket sitter och ska dricka äckligt
basilikate nu.

Fick erbjudande från Liberoklubben idag också,
får se om man kommer ihåg att använda erbjudande
lapparna sen, men jag brukar vara rätt duktig på att komma ihåg
sånt så det borde jag kunna komma ihåg. :P

Har gjort våfflor idag det va gott. :)
Hm neej om man ska vila lite innan jag ska iväg kanske.
Har börjat med att ligga lite i sängen sover dock inte
utan ligger bara där och tar det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0