Det brinner.

Natten har varit knäpp har sovit så där halvdåligt,
sen vaknade jag med ett ryck och trodde att Henric
hade försvovit sig så väckte jag honom och då blev
han lite halv grinig över det för han hade ju inte alls
försovit sig.
Sen åkte iaf Henric till skolan när han skulle och jag somnade
om, sov dåligt så halvslumrade bara hela tiden.
Lite efter tolv vaknade jag och blev väldigt förvånad över vad
klockan faktiskt var. Så då var det bara att gå upp å käka
lite och fixa tvätten.
När jag precis kommer innanför dörren så kommer pappa och
Hasse, han hade medhjälp idag. ;)
Dom ville ha kaffe så de fick dom ju.
Nu har dom precis åkt och jag har varit upp till tvättstugan igen.

Förresten så brinner det, i huset där vi fick lägenhet först.
På nionde våningen kommer inte ihåg vilken våning som vi
fick lägenheten på men tror det var runt den våningen så just nu
är jag väldigt nöjd över att vi inte tog den. :P
Eller hm ja det är jag iaf med tanke på att våran är hur många gånger som
helst finare dock 2000kr dyrare också iofs. :S

Annars idag så ska jag plocka fram symaskinen och sy lite,
ska sy en påse till GPSen, min är borta även GPShållaren,
bara helt borta...
Någon som har sett min GPShållare? :)

Funderar även på att ta mig en liten färd till en butik som finns lite
längre bort och kolla om dom har några barntyger, skulle vilja sy något
påslakan och örngott till spjälsängen.
Jag hade väldigt mycket ork och lust när jag vaknade men nu vet jag inte längre.
Jag har ork och lust att bara sitta hemma å käka godis..
Men godis finns de inge hemma eller jo Henrics godis som jag inte tål,
men sen så äter ju inte jag godis på vardagarna heller.
Sen kan det nog spela in för att jag börjar bli väldigt hungrig också,
så det har nog sin inverkan i det hela kan jag tänka mig.

Kommentarer
Postat av: lassika

Om jag hittar den så skall jag skicka den till dig, haha. Tur att ni inte bor där. KRAMIS

2009-03-05 @ 18:17:30
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: lassika

Om jag hittar den så skall jag skicka den till dig, haha. Tur att ni inte bor där. KRAMIS

2009-03-05 @ 18:18:17
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0