Csn skit.

Visste ni att 50% föder på BF dagen innan BF eller dagen
efter BF (med BF menas dagen som dom har räknat
ut att man ungefär ska föda) 25% föder från vecka 37 till
dagen innan BF och 25% från dagen efter BF till vecka 42.

Det trodde inte jag men det berättade iaf han som höll i
förlossningskursen igår.

Henric ringde CSN idag igen, nu har dom iaf börjat kolla
på hans ärende så snart borde vi få veta om han får
pengar av dom eller inte.
Gaaah håll tummarna för att han blir godkänd.
Blir han godkänd så får han ut pengar för alla dom här
tre månaderna som han faktiskt inte har fått några pengar
på och jag lovar att det skulle sitta fint just nu.
Dels har vi ju barnvagnen att hämta ut och massa sånt,
sen sparpengarna ja de är ju det man får leva på liksom.
Jag menar jag får ju inte direkt super summor från försäkringskassan
om man säger så.
Vi ska ev hämta ut barnvagnen nästa vecka iaf.
Sen får vi väl se när hon kommer. :)

Henric är iväg och pluggar, han borde nog snart komma hem tror jag.
Dags för middag jue, blir kycklingfile för mig och svärdfisk för Henric
idag sen blir det nog vildrismix till de eller röttris.

Nej nu ska jag jaga fram dammsugaren ur skåpet och ta några rum,
slipper jag ta allt på samma gång också. :)
Sen ska jag bädda gästsängen tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja vist är hon gullig. Hoppas att det ordnar sig med CSN. Är aldrig roligt när det inte kommer pengar i rätt tid. KRAMIS

2009-03-12 @ 11:00:38
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0