Bride wars.

Har nyss sett den, mycket bra film. :)
Mycket skratt och även en del gråtande. :P

Kycklingsalladen vart så klart super god, även
vitlöksbrödet blev super. :D

Den här helgen har kännts oerhört meningslös,
väldigt lite har hänt och jävligt tråkigt har jag haft.
Känns inte som att det finns super mycket att göra
när man bara är stor och otymplig.
Känner inte någon direkt här uppe som man kan
åka och umgås med bara så där.

På fredag får man pengar, äntligen säger jag.
Det dåliga dock är att man inte får reda på innan
hur mycket man får.. Utan det visar sig för att lappen
kom iaf sist två dagar efter att jag fått pengarna. :S
Men men fick ju pengar iaf så egentligen ska man ju inte klaga.

Nej nu ska jag göra te och sätta i tungpiercingen igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0