BB väska panik?

Jag gick och vilade men hade ändå ont men sen
somnade jag till i ca 30min och sen när jag vaknade hade
jag inte alls lika ont TYPISKT. :P
Har inte druckit något te idag ännu men ska nog göra
mig en mugg strax.
Usch jag har fått extrem halsbränna nu varje dag också,
fy fan va jobbigt det är losec mups hjälper inte ens. :/
Dricker samarin hela tiden känns det som och de är ju inte
speciellt gott om man säger så.

Henric kom hem för ca en timme sen nu sitter han å pluggar
och det är ju bra. :)
Metallica är det på i högtalarna också. :D

Hehe förresten läser en del mammabloggar och dom flesta
som även ska ha mycket senare än mig har redan packat bb
väska och allt. Haha jag har lagt ner kläder till Julia och så har
jag tagit fram tofflor som jag vill ha med mig dit.
Folk verkar ju tro att man måste akut åka in direkt jag ist tar
det helt coollugnt och tror att jag kommer ha all tid i världen
sen iaf. ;)

Imorgon får jag lite pengar från jobbet känns bra kan jag säga dom
kommer ju verkligen när dom behövs. :)
Sen på fredag får jag pengar från FK (hoppas jag, man vet ju aldrig)
då blir det att betala massa räkningar. :S
Usch. Inte kul.

11dagar tills hon är beräknad idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe jag har inte heller packat väskan. jag har tänkt på vad jag ska ha med mig men inte packat det. borde nog göra det nu innan flytten hehe

2009-03-24 @ 17:31:46
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Nu har jag en ny tävling hos mig! tipsar



Kram

2009-03-24 @ 19:35:08
URL: http://PetramedAochE.se
Postat av: Melinda

Ojj, har du BF såå snart ? :D

2009-03-24 @ 21:43:32
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0