Barntyger = rån?!

Idag är det bara segt känner jag, kroppen vill inte
alls hänga med.
Ögonen vill bara dras ihop och varken armar eller ben
gör som jag vill.
Tråkigt väder är det ute också, men vi ska nog ta oss en
liten promenad sen ändå.
Henric ska in till skolan ikväll vid fyra så har ju tid på oss.
Nu ska han egentligen sitta och plugga också... Men hm
mja spela är ju roligare??? *morr*

Ringde idioten om pengarna igår också...
Suck säger jag bara det enda jag sa när jag ringde igår
var "vi är på väg till dig nu för att hämta pengarna" vi skulle
ju till Henrics bror och är inte så långt att åka vidare
sen då.
Men då var han i Norrköping, så han sa att jag ska ringa idag
ist vid tre så får vi se då vad han säger då ist.
Tänkte på en sak undrar vad han kommer tänka när vi
kommer att komma i en ny volvo v70 hehe. :P
Inte för att jag bryr mig men han kommer nog fundera lite.

Förresten, var och kollade på barntyger i fredags..
Jag säger det så här vi kommer att köpa sängkläder
till spjälsängen. Fy fan vad dyrt! Helt sinnessjukt ju, vem i
helvete betalar 269kr metern?!! Eller 325kr metern?!
Inte fan jag iaf, jag bestämde mig väldigt fort för att gå igen,
men innan så försökte hon att "du kan ju köpa prickigt de är
lite billigare och så kan du ju även ha tyg med rosor på"
ehhh?! Jag ville ha ett fint barntyg hon hade bara två barntyger
och de är dom som jag skrev priserna ifrån.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja sängkläder till spjäl/barnsäng eller barntyger överhuvudtaget kostar ju en smärre förmögenhet! Borde ju vara tvärtom - mindre tyg, mindre pengar!



Kram



Ps! Tävling hos mig igen! Ds =D

2009-03-09 @ 22:18:57
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: lassika

Tyvärr så är det så att det som är till dom mindre så kostar det mer. KRAMIS

2009-03-10 @ 08:19:57
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0