Bakplåtspapper.

Ohh jag som hoppades att Henric skulle komma hem
hyffsat tidigt idag, han kom hem SENT.
Så jag fick laga mat också, typiskt jag som var helt
död redan innan liksom.

Och så käkade Henric inte hemma för dom pluggade så sent
så blev massa mat kvar så jag gjorde två matlådor och ställde
in i kylen tänkte att en kan han äta imorn och jag till lunch.
Men då ska han luncha med Micke imorn så det blev det visst
inte heller. Men men.

Hm har inte fått svar ännu heller om bärselen så ska ta mig
i kragen och ringa imorgon. Pratade lite med pappa om den
och han sa att han skulle kunna åka dit. Han har ju fått se bilden
som dom lagt upp och vet att jag är kräsen så honom skulle jag
kunna skicka samt att jag sa att han ska pruta för att den är inte
riktigt värd pengarna som dom vill ha för den tycker jag.

Målade naglarna idag igen, får se om det här nagellacket sitter
bättre eller om de är samma skit. Fast jag tycker de är lite tråkigt för
de känns som att naglarna blir kortare när man målar dom?

Grannen kom ner förut och lånade bakplåtspapper av oss,
jag har ju bara mina i teflon så hoppas att jag får tillbaka det. :P
Men hon sa att hon skulle skölja av det hoppas hon inte använder
kniv på det heller glömde påpeka det men jag menar om
det är något man ska använda flera gånger så kanske man kan
tänka ut själv att man inte ska göra vissa saker med det?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken otur att du fick laga mat "helt i onödan" ;) Hoppas oxå du får igen din bakplåt..=)



O sist men inte minst, ny tävling hos mig igen:



http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



Ha en jättebra dag!



Kram

2009-03-05 @ 08:06:27
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0