9 dagar till BF.

Gahh huvudvärk. :(
Har det med eller mindre hela tiden men men.
Nu muppar hela internet också men mest är det msn
som jag loggas ut ifrån hela tiden känns meningslöst
att ens försöka prata med någon eftersom jag ändå
loggas ut hela tiden. :/
Internet går ner till och från men inte alls som msn.
Kör en virusscan just nu får se om de är något skit
där då, men det ska det ju inte vara isf undrar jag vem
som har suttit här. *morr*

Usch imorgon blir det upp tidigt jag förstår inte mig själv
varför jag tar dom tiderna när jag ändå vet att jag hatar det.
Men det är för att jag inbillar mig att det är bra att gå upp i tid
några dagar i veckan och sånt. Men vem fan är det bra för?
Jag skiter ju i det hehe men men.

Idag är det 9 dagar tills Julia är beräknad, 9 dagar!!
Förut har jag varit så inställd på att jag ska få tidigare,
har verkligen kännt det i hela kroppen..
Nu känns det som att det är månader kvar, känner verkligen
ingenting känns precis som typ månad 7 så känns inte alls
som att vi ska få barn snart vilket känns jobbigt,
va fan jag vill inte vara gravid i två månader till! :P
Det räcker NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0