Valdag. Pirat så klart. ;)

Blev inget till inlägg igår, startade ju iaf datorn för att jag tänkte sätta mig där när William sov..
Ha, sova är ju inte kul utan mamma i sängen eller om man inte ligger i mammas knä så de där kunde ju jag glömma.
Så får fortsätta medd mina liggandes och ammar inlägg. Det tråkiga är att bilderna läggs ju in på den andra datorn, men får se om jag kanske lyckas slita mig lite.

Just nu är Henric och handlar, ja vi har inget bröd hemma, jag sa att vi kunde gå och handla igår men det orkade han inte så han erbjöd sig att åka idag på morgonen så det fick han allt göra. :)
William vaknade vid sju imorse och var pigg, vilket jag absolut inte va så lurade honom att somna om
bara kasta fram bröstet. :P
Sen vaknade han halv tio vilket var godkännt. Så då blev det lite morgonbus och mys sen
ville han ha mat och nu sover han igen. Får se om jag kan lirka mig bort utan att väcka honom. :)

Idag ska vi rösta, vi vet vad det blir solklart PIRAT!
Sen är vi bjudna på fika till Micke, trevligt. :D
Han är nog den vi träffar oftast tror jag hehe.

Min hals är fortfarande jobbig, jävla skit. Men Henric skulle köpa halstabletter
till mig hoppas att han kommer ihåg det.

Nej nu ska jag försöka komma upp ur sängen utan ett barn med mig, tänkte göra honungsvatten det brukar ju hjälpa halsen lite iaf. :)

GLÖM INTE ATT RÖSTA IDAG!

Kommentarer
Postat av: Atousa

haha tack.

¨får se hur det kommer gå..

yes jag kommer förbi på onsdag :)

tar vi bilen eller går vi ??

2009-06-07 @ 10:36:54
URL: http://metrobloggen.se/pinkworld
Postat av: Agnieszka

ahhh jag vet inte hur jag ska rösta, förmodligen blankt..... måste bara få röven ur vagnen och komma hemifrån för att rösta!



kramisar

2009-06-07 @ 12:21:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Självklart ska vi rösta, en demokratisk skyldighet ser jag det som :)



MM det lät okej, jag upplevde det som jobbigt att "pressa" ner Inez fötter i leran, det var väldigt hård :(



mm, sen vill man ju att de ska bli mindre då det blir äldre :) Lite roligt, haha :P



hålle rmed att det kan vara bra att gå in och snabb kolla ibland om man undrar över någonting. Oftast finns det väldigt bra information om saker där inne.



Okej, låter ju som en suverän dröm, speciellt då din farsa har kontakterna inom branschen sedan tidigare. Hehe, så storleken spelar roll ;) hehe



Det är väl tur att alla har olika intressen och mål, så att alla itne väljer samma yrke :)



Vi har planer att skaffa en husvagn då jag är färdigt utbildad. Hehe, håller med dig, men fördelen med skoterbeviset är att ALDIRG kan förlora det, lite konstigt då det är ett "körkort" typ.



Hehe, man vet ju aldrig vad sina barn kommer ta hem, ska bli intressant första gången :)

2009-06-07 @ 12:50:37
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Lena

Hehe det är bra Madde, pirat ska det vara ;)

2009-06-07 @ 17:28:10
Postat av: Madde

Till Lena:

Hehe ja jag vet jag ÄR bra. ;)

2009-06-07 @ 20:14:25
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Haha ni två med era komentarer.

KRAMIS

2009-06-08 @ 08:06:54
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0