Påkörd IGEN och trosa marknad.

Fy även denna natt var hemsk.
William sover så fruktansvärt dåligt och ligger och snurrar och
sparkar och om det tar för lång tid innan han får bröstet så
skriker han. Aja inte mycket att göra åt men när vi kommer hem
så blir det fan hårdkörning med att han SKA sova i SIN säng igen.

Aja igår då, Fick William att sova typ fem minuter till sen gav jag upp
så tog upp honom och sminkade mig och sen åkte vi.
Jag skulle ta ut pengar i Vagnhärad och vad fan händer
jodå jag blir påkörd!!!
Känns som att vi har en jävla krockbil eller något
händer ju verkligen det ena efter det andra.

Aja vad som hände var att jag backar ut har kommit ut med MER
än halva bilen JAG tittar åt båda hållen ingen fara..
Helt plötsligt har jag en som har kört in i mig!
Kör in på rutan igen och går ut tack för den en massa lackskrap.
Bara att lämna in bilen IGEN då!
På hennes bil blev det en buckla i ena hörnet.
Antagligen har hon tittat på parkeringsplatsen som hon skulle in på
och inte tittat att det är en bil som faktiskt backar och nästan är helt
ute från parkeringen.
Och i den sekunden tittade jag åt andra hållet just som vi blev påkörda.
Pappa tror att det kommer att bli 50-50.
Men vi får väl se.
Det lite komiska är att jag har jobbat ihop med henne som körde den andra
bilen, Så fick bara hennes mobil nr och så ska jag ringa henne i veckan
för att ta uppgifter om varandra.

Aja efter det så åkte vi ner till Trosa, väckte sussi och så skulle hon
bara fixa sig. Sen gick vi ner. Mycket folk som vanligt även om det var mindre än
det brukar.

Haha så kul att du försöker kolla ner i vagnen bara för att se min prins.
Synd att jag såg det då och med flit ställer mig i vägen.

Hittade iaf 4par foppatofflor för 100kr!!!
Och 14par strumpor för 100kr. Perfekt. :)
William fick en liten liten drömfångare av Sussi till vagnen.
Letade även efter solglasögon men hittade inga som jag gillade super
mycket så måste leta vidare. Får väl kolla i vällingby kanske.

William var superduktig och sov hela tiden som vi var där, vaknade
sen när vi var hos min farbrors fru å fikade å ville ha mat. :)
Sen kom mina kusiner och busade lite med honom och sen skulle vi gå
och då somnade han igen. :)
Sussi körde vagnen hela tiden haha var skit smidigt bara att gå bakom. :P
Mötte några som sa "varför kan inte folk ha bärsele ist" och jag var inte sen med
att svara "för att vissa barn kanske är för små för att klara av att sitta så
så länge i bärsele dom mår dåligt av de man ska inte ha barn i bärsele
i flera timmar" haha och då vart hon tyst.

Men absolut förstår jag folk, jag var precis likadan förra året men men
inte mycket att göra jag ammar och jag ville gå på marknaden.

Sen åkte vi en sväng förbi hos familjen Lindblom/varvsäter också. Frida har
tagit studenten och Sussi skulle dit så då passade vi på att visa upp
William också bara en snabbis. Grattade så klart Frida med och hon
var direkt uppe med kameran och tog massa kort och jag var inte
sen med att ge henne min mailadress då. ;) Hon har ju gått
fotoutbildning i gymnasiet. Hehe.
Tror att jag får åka till Trosa lite oftare nu och hälsa på hos dom. ;)
Alltid kul med riktigt BRA bilder och pappa sa att hennes portfolie (?)
var riktigt bra.

Nej nu ska jag se om jag kan lägga ner William UTAN att han vaknar
men de kan jag nog sikta i stjärnorna efter.

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Vilken händelserik dag :O tur att det gick bra i påkörningen, tänkte att ingen skadade sig :) Håller med att bärselen är perfekt (för vissa barn) men måste ju få ha barnvagn också åt de barnen som inte gillar eller är för små för den, Inez sov 2-3 timmar i bärselen då vi var på aktivitetsdagen JoyPeak :)

2009-06-14 @ 14:02:12
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0