Soldag. :)

Idag så var jag och William ute i solen ett tag.
Eller inte William han låg och sov i vagnen i skuggan och jag låg
på en handduk i solen.
Skönt. :) Men blev typ bara en timme och jag hade smörjt in
mig idag så blev inget tycker jag.

Micke var hit och fikade idag också.
Alltid trevligt. :D

Henric hade med sig en överraskning hem idag också.
En video kamera. :D
Canon FS100 super bra.
Vi körde lite med den nu på kvällen på William och så kollade
vi på filmen och så hörde William sig själv och då pratade han med
sig själv var jätte kul hehe.

Imorgon blir det IKEA med pappa, William ska göra morfar fattig. ;)
Haha.
Nej men en lekbänk ska han iaf få och så en vagnleksak.
William fick ju en drömfångare av Sussi till vagnen men vet
inte om han blir rädd för den ibland.

Natti natti..


Kommentarer
Postat av: lassika

Snart är det dags att köra själv.

KRAMIS till er alla.

2009-06-24 @ 11:10:48
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0