Sol sol sol och skavsår.

Hehe idag hade jag skorna som var som tofflor och det var dom
ett bra tag tills det började skava.
Nu har jag skavsår så det bara sjunger om det tror fan att det är typ
runt hela fötterna! :P
Men men sånt man får ta.

Mammagruppen idag var super trevlig, vi gick till kananbadet
typ en omväg dit visade det sig sen.
Sen satt vi i gräset och mös.
Dock var det ju lite bök att amma eftersom det ändå blåste lite från vattnet
ville fan inte riskera mjölkstockning igen så hade en filt runt mig.
Men det var skönt.
Vi var några som stannade kvar längre efter också när dom andr gått.
Så vi gick runt två något tror jag.
Jag gick upp en sväng till vällingby för att jag hade fått en påminnelse
om ett paket som skulle ligga på pressbyrån från DHL ehh konstigt
tyckte jag som inte ens fått ett första sms om att jag fått ett paket,
trodde att det var Agnieszka som kanske hade skickat sitt paket
men tyckte det var konstigt att jag redan isf skulle ha fått en påminnelse.
Men så gick jag dit och dom hade inget paket till mig där.
Dom sa att det redan var uthämtat så antagligen var det de paketet
som jag hämtade ut i maj!!
Sen gick jag in på Coop en snabbis å köpte bröd, tror ni inte att jag glömmer
bröder där då eller?!
Så när jag står och är på väg upp för rullbandet så ropar dom på mig och jag får
snällt vända igen och tacka så mycket. Haha PINSAMT! :P

Kilar sen in på Gina en snabbis för att kolla deras rea men den sög,
träffade Elin där också. Sen gick jag in på Make up store och köpte en spray
som man ska spraya på ansiktet efter att man har sminkat sig så sminket sitter
kvar bättre mina ögonskuggor typ rasar av. Så tänkte att jag ska prova iaf.
Kollade även om dom hade tid för en sån där sminkning på våran dopdag,
tänkte ev boka en sån då kul att göra något sånt.
Men får se vad Henric tycker om det, hehe ska ju till frissan helgen innan
så blir ju en del pengar isf. ;)

Men nu idag händer det inte mycket mer jag tror att jag ev kan ha bränt min
panna idag i solen känner att det sticker lite,
William ligger och sover så sitter i sängen och bloggar lite nu passar på. ;)
Henric kommer hem om ca en timme så ska vi väl käka sen skulle jag nog lätt kunna gå och lägga mig haha.
Jag har kommit på att jag nog behöver köpa mig ett par flippflopp faktiskt bra när man har sån här skoskav som jag har haha.

Hur är det förresten ska man eller ska man inte göra hår på vätskeblåsor?
Tänkte på mina stackars fötter. ;) Vad läker fortast?

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha jag sminka mig på make up store till Lindas dop och när jag gick därifrån såg jag ut som en dragqueen haha, utan att överdriva :P och ändå hade jag sagtt att jag ville ha en diskret men fräsch sminkning :P

/Diana, från mammagruppen

2009-06-17 @ 20:09:40
Postat av: Madde

Till Diana: Nej fasiken hm oki aja då får jag nog överväga om jag ska ta en sån där sminkning ändå. :P

Fast jag skulle ju ha sagt det utan att gå därifrån och så hade dom fått gjort om det haha.



Kramar.

2009-06-17 @ 20:29:36
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Både ja och nej. Fördelen med att göra hål på dom är att då kan man sätta på ett plåster, man kan sätta på sig skorna igen, men det kan bli infektion. Nackdelen är att man inte gör hål så kan det bli det när man har skorna på sig, äckligt och klibbigt och det kan bli infektion.Jag brukar göra hål, sen försöka få ut allt och göra rent och så på med ett plåster.

KRAMIS

2009-06-18 @ 08:35:00
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: cammie

Gør oxå hål på blåsor, det kænns bæst så.

bara man glr rent dom ordentligt.

2009-06-19 @ 18:15:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0