Faderskapstest tant jävel!

Usch William vaknar vid sju varje morgon och då får vi gå upp,
Då är det bara att gå upp å  käka frukost och sen är det dags att sova
igen för lilleman och jag säger ju inte emot. ;)

Ja juste vi var ju och skulle fixa papprena om faderskapet och de förra
veckan och då ville Henric testa och grejer och då så sa dom att det är
en annan tant som fixar det och hon jobbar bara onsdagar och fredagar..
Så hon skulle ringa upp oss... Onsdagen gick... Inget samtal..
Fredasgen gick och då ringde jag och det var konstant upptaget...
Jag provade till och med å ringa på helgen men det var upptaget så dom
hade ju lagt av telefonen antagligen.
IGÅR fick jag tag i en där och frågade varför dom inte hade ringt och hon
tog vårat nr igen och idag ringde tanten upp.
Och så försöker hon övertala MIG att Henric inte ska göra faderskapstestet..
Ehh va fan spelar det för roll vad hon säger till mig när det är HAN som vill
göra det? :S
Och så frågar hon "men vadå har du haft samlag med någon annan då
eftersom han vill göra testet?" haha ehh nej det har jag verkligen inte
men jag kan väl inte bestäma över Henric vad han vill och inte vill?!

Aja... Men så säger hon.. Aaa jag kan ju skicka papprena till Lindköping för dom
måste godkänna det först och sen så måste jag få tillbaka dom skriftligt innan
jag kan göra något mera och sen skicka en begäran till sofiahemmet och sen hör
dom av sig när ni kan komma dit och göra testet och sen tar det minst tre veckor innan
resultatet kommer tillbaka och först då kan vi boka tid att komma hit och skriva på.
Och det kommer ta minst en och en halv månad så HAN vet om det.

Ehh WTF?! Snacka om å vara dum i huvudet.

Aja, idag åker vi till byn, är trosa marknad imorgon Henric ville inte gå
men om de är oki väder så går nog jag och William iaf. :)

Nej nu ska jag ta hand om William han vill ha min uppmärksamhet.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ja sånna där socialkärringar är bra irriterande ibland.



hoppas ni får en fin helg gumman!

kramar

2009-06-12 @ 13:39:18
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Oj vad mycket jobb för ett faderskapstest och bekräfta fadern :S

2009-06-12 @ 14:01:00
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Anna

men kärring. hur svårt ska det vara att ta ett blodprov liksom.. glad att johan inte tyckte det behövdes hehe.



ja saknar att prata med dig med, hoppas det vänder snart med william och att han inte är så jobbig längre :)

2009-06-12 @ 17:38:44
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: lassika

Man ska inte döma andra efter sig själv.

Hoppas att det inte blir regn på er.

KRAMIS

2009-06-13 @ 09:50:16
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: tossan

haha ja vet det tog mig typ en månad att få tag i tanten sen skickar dom påminellse för att jag ej höprt av mig .. dom svarar ju aldrig :P

2009-06-13 @ 11:54:35
URL: http://metrobloggen.se/pinkworld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0