Dålig sömn, bullar och lunch.

Haha snacka om att det märks på statestiken att det är midsommar. :P

William har sovit dåligt i natt. Han har vaknat mycket och jag är as trött.
Henric fick ta honom på morgonen men tro inte fan att jag
kunde sova för det nej varje gång William pep till så vaknade jag.
Så jag tröttnade och gick upp ganska fort.

Men men sen gick vi och la oss igen och fick sova faaan vad skönt.

Idag får vi se vad som händer om vi ev åker till Engo och Maria.
Det beror på hur Engo mår. :P Han mådde visst som han förtjänade idag. ;)

Nej nu så verkar det som att det är lunch här så ska kila, Henrics
mamma har gjort bullar också MUMS med nybakta bullar. :D

Haha och jag som tänkte att jag ville gå ner iaf några kg till dopet,
ja de kan ju jag dröma vidare om tror jag. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Öronproppar!!!!!!! Då sover jag som en gudinna!

2009-06-20 @ 23:06:31
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: lassika

Måste vänta till pengarna kommer fick ej b-b i fredags.

Kan känna lukten på bullarna ända hitt.

KRAMIS

2009-06-21 @ 08:38:25
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0