Välkomna tillbaka. :D

Sådär ja nu börjar mina läsare ramla in som vanligt igen. :D

Jag och Henric gjorde wok med nudlar idag, så tokgott.
Blev väldigt mycket mat kvar men de gör inget då kan vi käka
det i veckan också. Vi brukar göra mer mat än vi äter
just för Henrics matlåda och så kan jag äta lunch osv.
Sen brukar vi frysa ibland också men nudlar tror jag
inte är någon hitt att frysa faktiskt.

Men nu ska jag lägga mig på soffan och kolla lite på tv.
Blir nog att sova tidigt idag också, Henric ska sätta
igång ordentligt med sin hemmatenta imorn han har ont
i huvudet idag så då är det bara dumt att försöka då.

Vi ska ev ringa och kolla om vi kan komma och kolla på
vagnen en gång till imorn också, kanske inte åker dit just imorn
men kolla om dom har nån kvar iaf.
Jag vill inte helt bestämma mig utan vill se den igen först.
Men ändå va fan 2900kr ist för 5495kr det är ett bra rea pris
för en helt ny vagn. :D

Kommentarer
Postat av: Selle

Man får tacka.

2009-01-27 @ 04:57:04
Postat av: Lina

Åh va kul att du vill vara med och tävla, Lycka til! :)





Jättefin blogg du har, den kommer jag absolut att följa vidare.. Spännande med bebis. Hur mår du o så, i graviditeten? nyfiken



kram Lina

2009-01-27 @ 06:29:09
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: lassika

Jag lörsöker att läsa allt du skriver. KRAMIS

2009-01-27 @ 10:19:06
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0