Tvätta, irriterad, stressad.

Idag tvättar jag, känns nästan löjligt då det knappt var någon
tvätt alls men men.

Igår var vi ju till Ikea så nu är det mesta klart med bebissaker,
vagn, babysitter, bärsele och sen lite småsaker är kvar.
Vi åkte upp en snabbis till Vällingby innan ikea också,
Henric skulle till biblioteket så jag passade på att ta apoteket då.
Köpte amningsinlägg, indominsalva, vaselin och snarkplåster.
Jag är ju så täppt i näsan och har hört att det kan hjälpa och faktiskt
jag tror fasiken de gjorde det (snarkplåster alltså).
Fast när jag kom hem sen så hittade jag tvättbara amningsinlägg
som jag beställde ist. 6par för 114kr MED frakten tycker då inte jag var
så farligt med tanke på att en kartong från apoteket med 50st en gångs
kosta 45kr.

Henric kom på igår kväll vig halv tolv att vi inte ska köpa den där barnvagnen som
det nästan var helt klart att vi skulle köpa.. Vi ska kolla på blocket ist.
ÅHH!!! Nu när jag typ äntligen börjat känna att den vagnen skulle bli perfekt så
då blir det nej. Så nu ska vi leta efter någon annan... Vadå? Jadu.. Ingen aning..
Vad de verkar som så ska vi ännu en gång åka till en barnbutik för att kolla på
vagnar vad vi är intresserade av och sånt.

Jag börjar faktiskt känna en viss stress inför det. Började liksom känna att
fan va skönt när vi varit på ikea igår men sen så kom ju Henric på att
vi inte ska ha den vagn vi tänkt så nu kom stressen tillbaka.

Imorn ska jag till BM bra det för att jag har satt upp endast tidiga tider
så då kommer man ju upp i tid någon dag iaf.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Så mysigt att köpa bebisgrejer :*D

2009-01-28 @ 16:18:56
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0