Såååååå trött.

Jag förstår inte, idag är jag så jäkla trött.
Känns som att jag inte har fått sova på flera
dygn, ögonen är helt grusiga och kroppen är
så jävla seg. Men men.

Henrics föräldrar och två av bröderna har varit här.
Trevligt faktiskt dom har ju inte varit här på länge. :)
Tårtan vart super god och mer än halva gick på en gång. :P
Kul att baka när folk uppskattar det. :D

Om några timmar kommer det mera folk hit,
då är det dags för kompisarna. :)
Henrics storebror kommer också ikväll helt otroligt,
haha han har inte varit hit någon gång.

Idag har Julia varit ovanligt lugn faktiskt,
hon brukar vara världens monster men inte idag.
Visst sparkar hon men inte som hon brukar.
Faktiskt lite skönt, är säkert för att jag hållt igång
så mycket både idag och igår. Hon är väl helt
slut stackaren hehe. :P
Jag har väldigt ont i ryggen idag också,
ska bli skönt att få lägga sig å sova sen faktiskt
hehe jobbigt att redan nu se fram emot att få sova. :P

Kommentarer
Postat av: lassika

Vist är det roligt med besök.KRAMIS

2009-01-18 @ 12:03:34
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0