Pust och stön.

Ja just nu känns det så,
har haft ont i magen hela natten och har det fortfarande,
inga sammandragningar utan bara ont och verkligen i
HELA magen från revbena och ut på sidorna och ner.
Antar att det är växtvärk magen växer ju en hel del just nu.

Kom på mig själv att jag inte skrivit om blogprovet,
det visade negativt så hade inte det där iaf och det
var ju skönt. Händerna kliar inte längre bara någon
gång ibland men inte som förut så var väl bara en
engångs grej eller något liknande.

Var ju å käka lunch med pappa trevligt,
blev sovlaki med bulgur. :D
Kan ju säga att det var riktigt mycket
vitlök i tzatsikin också. ;)
Sen till middagen gjorde jag lasange,
blev visst en hel del vitlök i den med men god. :D

Nej hallå folks nu är det ju handboll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade fruktansvät ont i ena sidan, tror det strplade från revbenen och neråt bakåt, vid två tillfällen i slutet. Fick förklaringen att det var muskler och ligament som töjdes. För mig gick det ganska snabbt över.

2009-01-19 @ 21:18:35
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: lassika

Hoppas att klådan försvinner helt.KRAMIS

2009-01-20 @ 08:58:58
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0