Problem.

Jag har ett riktigt problem. :P
Igår gick en nagel av, ni vet så där riktigt långt in så
det bara gör ont. Jag hade fina långa nagar innan
och jag tycker att det är skitfult och ovårdat att ha
en eller några nagar som är korta medans andra är
långa så jag filade ner alla. Nu känner jag mig
handikappad, händerna känns inte som mina längre.
Tur att naglarna växer fort.

Natten har varit så där,
sovit lite halv dåligt, varit uppe på toa
typ HELA tiden, ligger och vrider och vänder för
att det är varmt eller kallt.
Tycker synd om Henric som också sover dåligt
då han vaknar ju när jag måste upp hela tiden,
jobbigt när han ändå ska upp ganska tidigt för att
åka till skolan.
Är lite stolt över honom ändå faktiskt.
Dom har en kurs som heter något med Kemi, haha
och hans mål är att bli bäst i klassen. :D
Bra mål med tanke på att kursens avslut är runt påsk
vilket betyder att lilla Julia kommit då, men ska verkligen
stötta honom så han kommer igenom det här nu. :)

Idag ska jag dammsuga här hemma och byta lite gardiner,
så måste stryka dom andra gardinerna också.
Phuu inte allt för kul men men sånt som ska göras. :)
Imorgon så ska jag baka tårtbotten till Henrics tårta som
han beställt. Ska nog ta mig en tripp till affären imorn
också så kan jag handla det som behövs som vi ska
ha uppe på tårtan. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vilket problem med din nagel ;)

säger ju att det är bäst med korta naglar redan från början hihi

2009-01-15 @ 12:23:19
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Isse

ja håller med anna man ska ha korta naglar syster:P

inte kul att du ska springa på toa hela natten.. har inte heller sovit så bra i natt men men..

får hoppas på att henric blir bäst i klassen då=)

kram

2009-01-15 @ 14:35:10
URL: http://gatornaspalats.blogg.se/
Postat av: lassika

Kan du inte skicka en bit till mig? KRAMIS

2009-01-16 @ 09:03:12
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0