Ont och trött.

Jag och henric tog oss en promenad förut idag.
Skönt men fy så ont jag har nu.
Det känns som att jag ska gå sönder.
Blir nog snart att sova för min del har ju varit igång
länge nu så de kan nog behövas sen imorgon blir det upp
tidigt för att ta blodprover, och sen vid ett har jag tvättstugan.
Henric börjar ju skolan imorn så får tvätta själv, men känner
att det behövs.

Hm har tänkt på en sak, alla säger att man ska ha parfymfritt
tvättmedel till barn.. Jag har tvättat en del av barnkläderna redan
måste jag då tvätta om det eller "funkar" det när kläderna ändå
kommer att ligga nytvättade ett tag?
Alltså, parfymen som är i borde ju ha försvunnit tills hon kommer iaf?

Kycklinggratängen vart suuuuuper god som jag gjorde idag. :D
Och så kastade jag ihop en kladdkaka till Henric också, han ville
ha det han fyller ju faktiskt år. :)
På fredag ska jag göra tårtbotten tänkte jag sen fixar jag tårtan på
lördagen innan folket kommer, blir nog bra.

Idag när jag var hos BM så satt jag i väntrummet och så kom det en annan
tjej som också satt där. Och Julia är ju helt galen i min mage så den studsar
ju runt som tusan ibland och jag hade linne som sitter rätt tajt mot magen,
så såg jag hur tjejen typ stirrade på magen ibland när den studsade till.
Haha jag är ju så van men de va kul att se hennes reaktion. :P

Jag tänker inte ens låtsas att jag bryr mig, för att i mina ögon
var det bara det sista patetiska ropet på att få sig själv verka bättre!

Nej om man ska sova nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0