Kärringar å köra bil....

Ja alltså missförstå mig rätt nu..
Jag sitter själv med B,C och CE behörigheterna
på mitt körkort.
Men idag så stod jag och kollade ut genom fönstret
för jag skulle kolla efter brevbäraren då jag väntar
på papper från försäkringskassan.
Och så hörde jag helt plötsligt ett väldigt konstigt läte.
Så kolla jag ut mot vägen vi har som en liten väg utanför här
och så stod det en bil som stod stilla mitt i vägen, aja jag tänkte
inte mer på det först utan tittade vidare efter brevbäraren.
Sen kollar jag på bilen igen och då försöker bilen backa,
hon har alltiså kört på en refug som är där för att de är ett
övergångsställe som någon redan har kört ner skylten på så de
sticker bara upp typ två dm av gammla stolpen.
Men hon hade alltså kört upp på refugen och FASTNAT!!!!
Haha jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. :P

Här är refugen. (klicka för större bild)



Här håller hon på, var en gubbe på cykel som stannade
för att hjälpa henne. :P



Här kom det en kille också från våran parkering och skulle
hjälpa till dom lyfte bilen baktill för att hon skulle komma
bort.



Sen kom hon iaf bort, haha MED punktering..



Och alla normala människor vet att man absolut INTE ska
köra med punktering, man kan förstöra hela fälgen och
däcket och ja allt, men vad gör kärringen?
Jodå hon åker iväg ändå. EHH?!!
Aja, jag fick mig ett väldigt gott skratt iaf,
skadeglädjen är den enda sanna glädjen så är det.


Det var super mysigt på middagen idag,
Henrics mamma blev helt förvånad över att
magen blivit SÅ STOR sen sist. :D
Hehe. Jodå nu händer det grejer. ;)
Sen Henrics syrra och barn har vi ju inte träffat
sen i sommras så dom fick se magen för första
gången, positivt är att vi har två givna väldigt
frivilliga barnvakter om det skulle behövas. Hehe. :D
Och jag mitt smartskafft hade med kameran men blev
det tagna några bilder då?
Nej som vanligt hehe. Aja vi får se nästa gång kanske. ;)

Tog iaf en ego bild innan. ;)



Fick ett ryck när vi kom hem å började dammsuga och
plockade undan massa skit.
Skönt, tänkte torka golvt imorn.
Vi ska åka iväg och kasta massa kartonger också
varför får man ALLTID så jävla mycket kartonger?!
Hoppas vi drar ut tummen ur röven och får det gjort imorn.
Fick ju INTE mina papper av FK idag så hoppas verkligen
att dom kommer på onsdag annars blir jag lite sur, jag menar
hur många dagar kan det ta, när man skickar ett vanligt brev
tar de ju bara en dag för FK tar de två veckor innan de kommer
fram... Konstigt att de är så?!

Nej nu är jag trött faktiskt, blev VÄLDIGT sent inatt och
känner att vi håller på att vända på dygnen vilket inte är så bra.
Imorn kommer förresten ev Henrics föräldrar och isf hämtar
dom våran tvättmaskin hos pappa först så får vi upp den någon
gång, skööönt. Då är de bara att ringa hyresvärden sen
så får dom komma och koppla in den. :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad kul att att ni ska bli föräldrar=) GRATTIS=) kram

2009-01-06 @ 15:10:42
URL: http://sebzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0