Jävla Egoist!!

Åhh fy fan vad arg jag blir på dig!
Snacka om att BARA tänka på sig själv,
inte bry sig alls om någon annan!
Jag hoppas att någon får ner dig på jorden
så du inser hur jävla puckad du verkligen är!!
Konstigt att det inte är många som gillar dig när det
enda du gör bara är att ljuga och vara världsbäst på allt.
Har någon cyklat två varv runt jorden har du fan sprungit
fyra! Det är sååå jävla löjligt och patetiskt!

Hm på torsdag åker vi mot begravningen,
på fredag är den.. Suck.
Kommer hem på söndagen sen igen.

Förresten nu är det bara 10 veckor kvar.
Gick in i vecka 30 idag. Helt otroligt vad fort tiden
har gått nu. 76 dagar är det kvar till BF. :)
Fast något säger mig att jag kommer att få lite
tidigare. Varför? - Ingen aning.

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja ibland går tiden fort. KRAMIS

2009-01-19 @ 08:27:04
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0