Ikea ikväll.

Ikväll tar vi oss en tripp till ikea, vi tänkte åka runt 18,
så hoppas vi att det inte är tok mycket folk där.
Henric behöver en lampa till skrivbordet så han kan plugga
ordentligt. Sen ska vi köpa en hel del bebis saker också. :)
Imorn ska vi åka och kolla på vagnen vad det verkar som.
Ska ringa dom senare så vi vet att dom har någon hemma.

Jag köpte ett våffeljärn idag också. :D
Åhh längtar redan till att få äta våfflor.
Köpte även Henrics favoritkakor, 40kr kostar dom helt
sjukt dyra men men, ibland så. ;)
Sen har vi bestämt oss för att sälja bäddsoffan, pappa ska kolla
med en kille om han vill köpa den annars lägger vi ut den på
blocket, vi hittade även ett glöggsett som vi aldrig använt och
säkerligen aldrig kommer att använda heller så det ska vi också
sälja. :) Bra att bli av med lite stuff hehe. :D Man samlar ju på sig
en väldigt massa skit tycker jag.

Usch vad jag har ont i revbena, hon har sparkat på mina högra
revben nästan hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vi måste också köpa ett våffeljärn! Så himlans gott med våfflor med blåbärssylt, grädde och vaniljglass :D <3

2009-01-27 @ 23:16:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: lassika

Hinner man gå runt på Ikea om man åker så sent? KRAMIS

2009-01-28 @ 09:42:09
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Sandra

Nej va avis jag blir på er som har våffeljärn :( Har varit på jakt efter ett bra länge nu, men förmår mig aldrig att köpa ett...

Hoppas att tripen till Ikea gick bra :)



Kram!!

2009-01-28 @ 10:55:19
URL: http://mammansandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0