Hungrig som en varg - hela tiden?

Haha ja jag är verkligen hungrig hela tiden nu känns det som.
Helt otroligt, nu har jag iofs inte ätit något riktigt sen frukosten
vid halv elva men ändå. Vid tolv skulle jag kunna ha ätit massor
igen, men jag åkte till Tommy och fikade, riktigt trevligt att träffa
honom igen var ju länge sen sist. Sen åkte jag och hämtade
upp pappa och vi åkte till Trosa till Sussi och Anders.
Fick sockerkaka där också hehe. :)
Så mycket fika har det blivit idag men nu vill jag ha MAT. :P
Men maten är på G det är sån jäkla lyx att vara hos svärföräldrarna,
man behöver inte göra mycket känns iofs ganska slappt då jag är van
att hjälpa till massor men skönt nu också faktiskt. ;)

Åhh så nu har jag fått mat och är ganska nöjd kunde utan problem
ha ätit mera hehe, men vill äta hur mycket som helst. :P

Idag mår jag bättre förresten, är lite trött och så men
inte som igår då var det riktigt jobbigt faktiskt.

Jag tänker på dig mycket nu,
och DEN dagen hoppas jag att de är några som kommer
att skämmas och må dåligt över sina handlingar....

Kommentarer
Postat av: sandra

Vist är det intressant hur mycke hungrigare man blir mot slutet. Innan tyckte jag att man aldrig va hungrig och sen helt plötsligt så var man hungrig flera gånger om dagen:P



Härligt att du mår bättre idag :)

2009-01-12 @ 14:28:37
URL: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0