Helt otroligt?

Jag har fått papper från FK.
Uppgifter om min inkomst, är det de från
moderskapsintyget? Eller är det här bara
för att jag fått bättre lön? Hm?
Aja, pappa ska iaf komma imorgon och hämta
dom så får dom skicka det till mig sen när de är ifyllt
så jag får skriva under och skicka in dom till FK.
För jag kan ju inte skriva under och låta dom fylla i det
efter och sen bara skicka in då vet jag ju inte vad som skrivs
på pappret, så nej jag vill allt ha tillbaka papprena först.

Och hörrni, nej jag vill inte ha korta naglar jag vill ha lååånga. :D
Som jag brukar ha, allt känns bara fel nu ju. :P

Jag har strukit gardiner idag, eller iaf fyra dom som ska vara i köket,
ska ställa mig och göra dom andra fyra till vardagsrummet också.
Henric har kommit hem och de är ju super då får han allt hjälpa
till att sätta upp dom. :)
Har inte dammsugit men gör det imorgon när Henric är i skolan.

Hm undrar vad vi ska käka för middag idag, vad ska ni andra äta?
Några förslag? :)

Kommentarer
Postat av: Lena "lillasyster"

Haha, jag fick (äntligen) renskav till middag ;D

2009-01-15 @ 18:12:28
Postat av: Madde

Åhh gott. :D De åt vi faktiskt innan jag åkte upp till er. :)

2009-01-15 @ 19:48:37
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Men jag åt hemlagad köttsoppa KRAMIS

2009-01-16 @ 09:00:08
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0