Full rulle.

Idag så vaknade vi rätt sent, helt sjukt mörkt det var i
rummet vi är inte vana med sån lyx som rullgardin liksom. ;)
Är nästan så att vi får sova med den uppe och dra i för gardinerna
så vi inte sover bort halva dan imorn också. :P
Hihi.

Sen åkte jag till Jessica i Tystberga, super mysigt. :D
Vi gick och handlade och så slingade hon mitt hår. :D
Jag är blong igen hihi. Vi får försöka dra en slingning
igen sen efter att jag klippt mig. :)
Åkte därifrån vid halv åtta typ, så blev en hel dag.
Super mysigt då vi inte träffats och verkligen umgåts
på hur länge som helst.
Fick en super cool napp av Jessica också. :D
Hihi, en rosa-lila napp med en svart döskalle på. :D

När jag åkte därifrån så åkte jag hem till pappsen,
lovade ju Isse att jag skulle visa upp magen eftersom
att hon åker nästa helg och annars skulle hon ju inte få
se magen fören hon kom hem och då vet man ju inte om
Julia tänker komma tidigare heller.
Men så åkte dit och fick massa julklappar. :D
Hehe jag älskar paket. :)
Vi fick, en super söt hello kitty body, två martiniglas, en resespjälsäng
allt de av Isse, Pappa och magnus va med på ett hörn.
Sen av sussi, anders och twiggy fick vi två badlakan, en kaffebryggare,
en brödrost och så är det ett paket som jag inte öppnade henric skulle
väl få öppna något tänkte jag hehe. :P
Men har inte sagt att jag tog in det tänkte ta det när jag ska gå och
lägga mig så jag slipper springa massor. ;)
Är verkligen super nöjd över julklapparna vi fått i år.
Är verkligen sånt vi ville ha och behövde. :D

Är dock otroligt missnöjd med folk som inte har tackat för sina julklappar,
tydligen var väl inte våra julklappar tillräckligt bra för att man ska ens
behöva tacka! Det känns ju så iaf. Men men, bra å veta då vet man ju att
man inte behöver köpa några mer presenter till er iaf!

Nej nu ska jag nog fasiken kasta mig i säng tror jag,
försöka lura med mig Henric också men är nog inte så svårt bara att
säga att han ska få öppna paket så springer han nog. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0