Fröken duktig.

Idag har jag fått otroligt mycket gjort,
jag har ringt FK-fick inget brev i post nr två heller!
Dom sa att det borde komma imorn, men va fan!!!
Det tror jag vad jag vill om börjar jag känna.
Och så ska jag försöka övertala Henric då hela tiden om
att "nej men vi stannar EN dag till ifall de kommer imorn"
behöver jag ens säga att han börjar tröttna? :P
Har sen ringt och ändrat min frisörtid...
Skulle egentligen klippa och slinga i slutet på februari,
men så ändra jag den till bara klippning. Men alltså dom
är sjuuukt dyra börjar jag känna så ska kolla hos Bobby
här i vällingby om han har några tider, tror de är billigare att
gå till honom vilket är helt sjukt med tanke på att han ändå
är ganska känd..
Sen har jag pratat med Saab om nyckel och sånt så har fått mejl
nu med priser så ska skriva ut det och så trycker vi upp det i ansiktet på
förra ägaren till bilen, jag sa förut att HAN får stå för nyckeln och vi för
programeringen, vilket innebär att HAN får stå för der dyrare men det
är inte vårat problem! HAN sa att han skulle ha en till nyckel vid affären
som vi skulle få men den har vi inte fått. Så då får han stå för nyckeln!
Sen har jag pratat med IF - dels så har jag sagt upp försäkringen på
Snuttan och så har jag kollat så allt är klart med bilbarnstolarna
och så har jag ringt in om krocken, Han som körde på oss har fortfarande
INTE anmält det så nu har han till den 20e på sig efter det går dom på
det vi har skickat in. Så den 21a ska jag ringa till honom igen så hoppas
vi på det bästa så kanske vi kan lämna in bilen då på en gång - SKÖNT!
Inte så kul att åka runt i en bil som är krockad faktiskt. Ser inte så fint ut.
Sen har jag även ringt våran hyresvärd eftersom att något läcker in i
källaren och förstör saker där.

Men men, vi åker idag iaf papprena får vänta vi kommer ju hem snart ändå
ska ju till BM 13e så innan dess måste vi vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0