Förfest.

Japps nu är förfesten slut, iaf i det här
hushållet snäll nog som jag är så körde jag
grabbarna till Henrics bror - som skulle komma hit
men som inte gjorde det. ;) Så han har fortfarande inte
varit här hehe. :P
Får se i vilket skick Henric kommer hem och när
han kommer hem, han ska in och plugga imorgon kan
tänka mig att det kommer att vara segt och jobbigt för honom
hehe. :D
Fast bra att han kommer iväg, han och hans gruppkompis har redan
lämnat in del ett och håller på med del två, finns fyra delar allt
som allt sen är dom klara med det.
Super bra att dom jobbar på så mycket nu medans dom har tiden,
dom andra hade inte ens börjat ännu (kursen började i onsdags).

Jag är helt slut faktiskt, sova kanske?
Ska prata lite mer med Anna först iaf. :D

Kommentarer
Postat av: lassika

Hoppas du sov gott. KRAMIS

2009-01-18 @ 12:02:13
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0