För det är ingen vanlig dag...

Idag fyller ju Henric år. :D
Han har själv fått beställa sin present från mig,
han ville ha något till datorn och jag känner inte att jag kan
det riktigt så då fick han fixa det själv så betalar jag bara.
Tråkigt mja, men han behöver ju en sån grej så varför inte?

Var till BM idag också, Sf mått på 27 egentligen 28 men var inte helt där
ännu så hon skrev 27 ändå sa hon. Hjärtljud på 140, även fast att
Julia sparkade som tusan där inne. (som vanligt)
Trycket på mig och blodsocker och järn och allt var bra. :)
Så de är ju skönt, inga järntabletter för mig ännu inte. ;)

Imorgon så får jag inte äta någon frukost, usch!
Ska till labbet, måste ta blodprover pga klådan.
Så förhoppningsvis får jag svaret på fredag då.
Men just i dag har de inte kliat så jätte mycket, men
ska ändå kolla.

Köpte lite stuff på HM idag också, en brunkräm, en nagelfil och
nytt vitt nagellack så jag kan göra fin fransmanikyr igen för de vita
jag har är verkligen skit, jävla klet.

Nej nu ska jag kolla kycklingen vi håller på å gör kyckling gratäng. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0