Byn.

Nu är vi i byn. Henric fick ju en dator innan han fick
tjänstledigt från sitt jobb så den sitter jag med. :)
En liten pluttis lapptopp.

Förresten A så ber jag verkligen om ursäkt.
Måste verkligen haft kortslutning i huvudet. :/

Innan vi åkte till byn idag så åkte jag en snabbis
till vällingby, köpte äntligen halsbrännegrejset.
Fy fan det var inte gott men hoppas att det hjälper iaf.
Sen köpte jag sling grejs eftersom att Jessica ska slinga håret på
mig imorn. :D Yes, innebär att jag INTE kommer betala 1400kr
och så bokade jag ny klipptid idag på Bobbys var typ 200kr billigare
hos HONOM än där jag brukar gå?! Helt sjukt ju.
Så ska ringa och avboka min klipptid som jag hade innan.
Och vet ni vad jag köpte mer?
MUNKAR faaan vad gott. :D Köpte med till alla här så klart,
och behöver jag ens säga att det var populärt? :P
Bara att jag skriver om det gör ju att jag blir sugen! Haha.
Ska nog ta mig en rackare sen. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är alldeles lugnt!!!!! Kram

2009-01-08 @ 07:40:27
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0