Baby shopping.

Japps handlade lite idag, dock babyproffsen
SÖG! Bra priser in my ass. Hämtade bara ut boxen,
har tittat lite i den nu och mjaa super duper är den väl
inte men va fan gratis är gott. ;)
Sen åkte jag till vällingby, in på Lindex först,
hittade två bodys en st 56 och en i st 62, sen en
pyjamas och en toksöt bamse kofta. :D
Kollade även på amningsbh, fanns i rätt st och
i rätt kupa men fan inte tillsammans så köpte ingen.
Väntar så får jag väl se om det kommer in nya snart,
vill ha en svart iaf så får jag se sen efter att Julia kommit
då köper jag nog flera amningsbhar men kan vara skönt att ha en iaf.
Gick in på HM sen och där köpte jag bebis strumpor (3pack),
bebis mössor (2pack) och sen en pyjamas till. :)
Nu tror jag inte att vi kommer att köpa mer innan hon kommit ut
inte i kläder iaf, svårt när man inte vet vilken st hon har.
Köpte även slingfärg till mig ifall jag skulle få ett ryck och våga
prova igen hoppas då att det INTE blir gult!
Sprang in på Åhlens också och köpte dekoration till naglarna. :)

Nej fasiken nu måste jag packa om jag ska ha med mig något i helgen,
kan ju vara bra med lite kläder kanske? :P
Jag tänker faktiskt även ta med papprena som man måste ha när
man åker in, inte för att jag tror att något händer men ähh några papper
är ju inte så tungt så kan vara skönt att ha med dom ändå. :)
Ska nog försöka att vila lite också känner att jag är riktigt super trött.

Kommentarer
Postat av: Melinda

ååh, såå mysigt att shoppa bebiskläder ^^

2009-01-23 @ 10:59:48
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0