Utmärkelse.

Anna har gett mig denna fina utmärkelse. Jag är smickrad och otroligt glad..


Regler:
Lista 5 saker du inte kan vara utan och ge vidare utmärkelsen till 5 bloggvänner

1. Familjen
2. Vännerna
3. Dator + Mobil
4. Vatten.
5. Böcker.

Fem bloggvänner som får denna fina utmärkelse
1.
Anna - Var henne jag fick denna fina utmärkelse av och självklart vill jag ge tillbaka.
Vi är beroende av varandra, och hon får en alltid att le även dom dåliga dagarna. Och så ska hon få
en flicka 5 april. :D
2. Anna (brors sambo/fästmö) - Har ett roligt sätt att skriva och många skratt blir det av att läsa hennes blogg.
3. Cammie - Söt tjej vars blogg jag helt har fastnat i.
4. Marija - Jag lovar att det här är den absolut roligaste bloggen som jag ständigt följer, hon är från min gammla by och vi känner inte varandra eller något men fasiken go girl roligare får man leta efter. :D
5. My - Gammla jobbarkompisar, en ärlig blogg, läser den alltid och längtar alltid efter mer. :)

Kommentarer
Postat av: Marija

Och DÄR var morgonen räddad :)

Vad roligt, tack för den fina utmärkelsen !



Ha det så himla gött / Marija

2009-02-01 @ 15:04:05
URL: http://smaragdmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0