Gravid = Inget liv?

Idag är en heeelt vanlig dag.
Henric har åkt iväg till skolan, jag sitter hemma.
Jag tycker att det är sjuuukt tråkigt, hade hellre jobbat
men vet ju att det inte funkar. Jävla foglossningar. :(
Jag är uttråkad av att bara vara hemma, jag vill ha massor
att göra. Jag är uttråkad av att ha ont.
Jag vill sy, men har ingen aning vart man kan hitta BRA tyger här.

Jag har fortfarande lite ont i magen, haft det hela denna natt också.
Sover dåligt, vaknar hur många gånger som helst.
Henric låg och kolla på film så vid fyra stängde han av den,
jag blir absolut inte störd av att han gör det han har ju hörlurar.
Men åhhh jag vill ha iaf en hel natts god sömn!

Alltså när man är gravid har man inget liv då längre?
Det känns som så, suck.

Kommentarer
Postat av: Anna

nope är väl bara att konstatera att vi inte har nåt liv längre :p

2009-02-03 @ 19:22:25
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0