Spjälsängsprojekt.

Måste ju börja att tacka för kommentarerna jag fick angående
mitt senaste inlägg. Dom värmde verkligen. :)
Var nog det jag behövde höra, för att jag har verkligen inte tyckt
att jag har gått upp på tok för mycket eller att jag äter som en jävla häst.

Idag har jag annars inte gjort så mycket, har iaf burit in spjälsängen
och skulle börja slipa ner färgen men kom aldrig så långt för vi hittade inte
slippapprena så det var bara att vänta tills Henrics pappa kom hem
och då blev det ju mat i den vevan och sen la jag mig å vila lite.
Nu sitter jag här och ska väl ta mig i kragen och slipa lite tänkte jag,
men lusten finns inte riktigt. Skulle hellre lägga mig på sängen och vila.
Ska köra ut volvon till pappas kompis idag, här står den ju under ett träd
och det är inte så bra inte med tanke på att lacken är så fin på den så
vill ju inte sabba den i onödan när vi ska sälja bilen snart.
Henric ska till sin gammla kompis också så jag ska lämna honom där
när vi åker till pappa, vet ju inte hur sent det blir hos hans kompis men kan
tänka mig att det blir ganska sent så jag får se vart jag ska fördriva tiden. :P
Ska ringa Sussi och kolla om hon jobbar och gör hon inte det åker jag nog
en sväng till henne också.
Men just nu håller Henrics föräldrar på med middagen, jag är absolut inte det minsta
hungrig och förstår inte hur jag ska kunna äta om typ en timme men men, får försöka
få igång Julia lite i magen de brukar hjälpa.

Har ni gravida det så att när bebisen håller igång mer i magen att ni blir hungriga av det?
Jag märker ofta att jag blir hungrig när Julia kör ett rejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0