Ont i ryggen!

Gaah vad ont i ryggen jag har. :(
Det är verkligen hemskt att försöka gå eller ligga eller aaa
allt gör skit ont!
Finns ju inget som hjälper så det är ju bara att bita ihop.
Men känns så jävla tråkigt när det hela tiden ska vara något.
Ryggont, halsbränna, ont i örat, ont i magen, ont i huvudet,
ont i fingrarna för att dom svullnar upp, klåda...
Kan jag inte bara få njuta och må bra av att vara gravid ist?
Jag är faktiskt avundsjuk på alla dom som faktiskt mår bra under
graviditeten, jag skulle också vilja veta hur det känns.

Och så får vi se om det blir att hosta upp självrisken på min bebis
nu också, han kissar troligtvis inte som han ska.
Pappa ska hålla koll på honom nu ordentligt för att se hur det
står till. Åhh min lilla älskling. :/

Idag tänker jag inte laga mat, det får Henric göra jag har för jävla
ont i ryggen för att orka att stå upp. Henric får även hämta sista tvätten sen,
jag klarar helt enkelt inte att gå upp en gång till.
Får se om jag kan lyckas övertala honom att dammsuga också men de tror jag inte.
Får göra det imorn då annars om jag är bättre, vilket jag verkligen hoppas!

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och bara tycka synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: caroline

jag tror inte alla mår så där bra som de säger när de är gravida för de är skit jobbigt å de tär på kroppen

2009-02-11 @ 16:37:19
Postat av: Ulrika

GRATTIS du vann tävlingen i min blogg, ett presentkort på 300kr hos RaffiGiraffi =D



Mailar dig strax om vinstuppgifter!



Shoppa lugnt o ha en braig kväll!

2009-02-11 @ 20:58:41
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0