Ont i öronen.

Idag har jag varit och spolat öronen,
det är en lättnad att kunna höra igen eftersom
lösningsmedlet typ "täpper till" i öronen och gör att
jag inte hör något. Lika äckligt som förra gången var det dock,
det är fan SJUKT vad mycket vax man kan ha i öronen. :P
Värsta vaxpropparna. Haha fattar vad läkaren menade
när han fråga om jag hör något alls. ;)
Något som däremot är jobbigt är att jag får så inihelvetes ont
i öronen efter att ha spolat dom, det värker i hela öronen och
jag vill typ bara gråta, men vet att vaxpropparna kan irritera mycket
och att det troligtvis är för att dom har släppt nu som jag får
ont.

Om en ca en timme så ska jag pallra mig iväg till vällingby
igen, ska till min nya bm.
Hoppas verkligen att hon är bättre än den förra jag hade, men
sämre borde ju vara nästintill omöjligt. :P

Borde kasta i mig lite käka också, har mat kvar från igår som
jag tänkte äta, köttfärsås och spagetti. :)
Gott. Ikväll ska vi göra kycklingwok och bulgur tror jag.
Henric går ju i skolan nu idag och resten av veckan så då
ska han ju ha matlåda också så man måste planera efter det med.
Men de går bra, sjukt jobbigt att komma på vad fan man ska äta varje
dag bara, jag har verkligen ingen fantasi alls när det gäller mat längre.

Jag har haft ett par dåliga dagar, tack och lov för Anna säger jag bara.
Det är knäppt att man kan komma så nära varandra även fast att man
inte har träffats (ännu). Det känns som att vi har kännt varandra i evigheter
och då menar jag verkligen till det positiva. :)
Känns skönt att vi kan stötta upp varandra när den andra har det jobbigt,
jag kan liksom sitta och vänta på att hon ska komma in på msn i flera
timmar, bara för att få prata med henne. Vi kommer lätt att bli dom bästa
mammorna Anna och jag är sjukt glad över att ha dig som en vän. :D

Kommentarer
Postat av: Anna

men vad söt du är vännen! blir jag ju riktigt rörd. men håller helt med. så sjukt att vi kommit varandra så nära men aldrig träffats. när ska vi ses då? :d hihi

massa kramar vännen!!

2009-02-18 @ 12:57:42
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0